• Sauna volných míst 0
  • Počet lidí v areálu 0

Rozpis cvičení a plavání

Aquacentrum Delfínek, Plavecký stadion, Legionářská 11, Olomouc

leden - březen 2021

Den Čas Typ lekce Cvičí Náročnost
Pondělí 16.00 - 17.00 Rytmus pronájem
Pondělí 17.15 - 18.15 synchro pronájem
Pondělí 18.30–19.30 aerobic s posilováním Míša D. 1 - 2
Úterý 16.00 - 17.00 posilování Vlasta 2 - 3
Úterý 17.15 - 18.15 posilování na stepech Katka 1 - 2
Středa 16.00 – 17.00 PSO - plavání pro zdraví /pro děti od 10 let/ Jana V. 1 - 2
Středa 16.20 – 18.30 Rytmus pronájem
Středa 18.45 - 19.45 power jóga Anita 1 - 2
Středa 18.30 - 19.30 PSO - plavání pro zdraví /pro děti od 10 let/ Luděk 1 - 2
Středa 19.30 - 20.30 PSO - kondiční plavání s trenérem Luděk 1 - 3
Čtvrtek 16.00 - 17.00 posilování Vlasta 1 - 3
Čtvrtek 17.15 - 18.15 posilování na stepech Katka 1 - 2
Čtvrtek 18.30 – 19.30 PSO - kondiční plavání s trenérem Luděk 1 - 3
Čtvrtek 19.30 - 20.30 PSO - kondiční plavání s trenérem Luděk 1 - 3
Pátek 15.45 – 16.45 Synchro pronájem
Pátek 17.00 - 20.00 Rytmus pronájem
Neděle 16.30 - 17.30 PSO - plavání pro zdraví /pro děti od 10 let/ Kristýna 1 - 2
Neděle 17.30 - 18.30 PSO - plavání pro zdraví /pro děti od 10 let/ Pavlína 1 - 2
Neděle 17.30 - 18.30 PSO – plavání pro dospělé neplavce "A" Kristýna 1 - 2
Neděle 18.30 - 19.30 PSO – plavání pro dospělé neplavce „B" Kristýna,Pavlína 1 - 2
Neděle 19.30 - 20.30 PSO - kondiční plavání s trenérem (2 skup.) Kristýna,Pavlína 1 - 3

Rozpis cvičení a plavání základní pokyny

Základní pokyny

  • Před první návštěvou kondičního cvičení, dětské herny, aquaerobicu či dalších aktivit se prosím seznamte s Návštěvním řádem.
  • Pokud jste začátečník nebo v případě zdravotních omezení Vám před zahájením kondičního cvičení nebo plavání doporučujeme konzultovat Váš zdravotní stav s ošetřujícím lékařem, který určí případná omezení.
  • Cvičte jen v čisté obuvi, na podložku si vždy pokládejte svůj čistý a dostatečně velký ručník.
  • Na power jógu, jógu nebo pilates si prosím noste svoji podložku.
  • Pokud jste začátečník, oznamte to vždy před zahájením cvičení cvičitelce – doporučujeme náročnost 1 nebo 1–2 a vždy cvičit bez zátěže. Při cvičení se však řiďte svými pocity, nepřepínejte se a podle potřeby odpočívejte.
  • Mírně pokročilým doporučujeme náročnost 1–2, 2, 1–3 (při 1–3 však doporučujeme vynechat zátěž /činky, gumy, tyče apod./ nebo omezit pohyby paží, případně snížit počty opakování.
  • Pokročilým doporučujeme úrověň 2–3, 3 (údaje jsou orientační).
  • Průběžně prosím sledujte informace na našich stránkách nebo na recepci (změny rozpisů, zápisy, nemoci atp.), rozpis se může s ohledem na požadavky provozu mírně změnit.
  • Aktivity na Plaveckém stadionu – podrobnější informace, přihlášení, platby a vstup jsou přes pokladnu stadionu, seznamte se předem s Návštěvním řádem a pokyny pro jednotlivé aktivity.
  • Počet míst na cvičení i plavání je omezen.
  • Aktuální nabídka cvičení nemusí obsahovat všechny výše zmiňované druhy cvičení.