NA OBSAHU NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK STÁLE PRACUJEME, DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

  • Sauna volných míst 30
  • Počet lidí v areálu 0

Dotaz: Mohu přijít k vám do krytého bazénu s 8 měsíčním synem?
Odpověď:
Vstup dětem je do dětského bazénu povolen od 3 let, do krytého bazénu od 6 let.

Dotaz: Vyměníte nám staré permanentky – propadlé za nové?
Odpověď:
Platnost vstupenek je do data vyznačeném na vstupence. Propadlé permanentky nevyměňujeme.

Dotaz: Jak se stanu abonentem?
Odpověď:
Zakoupíte si čip (cena je uvedena v ceníku) a nabijete si ho libovolnou částkou. Při nabití nad 300 kreditů vám bude přičten do čipu 10% bonus. Platnost kreditů je 1 rok od posledního nabití! Můžete pak chodit mimo pokladnu přes turnikety. Čip slouží zároveň jako „klíček“ k libovolné volné (otevřené) skříňce. Čip slouží pro vstup pouze jednoho abonenta.

Dotaz: Je možné na bazénu platit platební kartou nebo je v areálu bankomat?
Odpověď:
Terminál pro platby kartou je na recepci (pokladně) plaveckého stadionu. Bankomat se v areálu nenachází.

Dotaz: Jsme parta 6 lidí, kteří chodívají společně na bazén, je možné si koupit skupinovou vstupenku?
Odpověď:
 Skupinové vstupné neposkytujeme, podmínky pro rodinné vstupné by nebyly splněny. Doporučujeme, aby si každý pořídil náramkový čip, který mu umožní rychlý průchod přímo turniketem a dobití více než 300 kredity je cenově zvýhodněno oproti dobíjení po menších částkách. Pro větší skupiny pravidelných zákazníků (sportovní kluby, firmy aj.) nabízíme možnost pronájmu vodní plochy.

Dotaz: Je v bazénu povinné nosit plaveckou čepici? Je možné si ji půjčit nebo si půjčit plavky?
Odpověď:
 Nošení plavecké čepice není povinné. Plavky se z hygienických důvodů nepůjčují, v omezeném rozsahu je možné si na recepci (pokladně) zakoupit pánské plavky.

Dotaz: Chtěla bych 7 letého syna naučit plavat, ale sama neumím, a nevím, na koho se obrátit. Můžete mi nějak pomoci?
Odpověď:
V rámci našeho aquacentra Delfínek Vám rádi pomůžeme, kontaktujte recepci Delfínka na telefonu 585 434 482.

Dotaz: Zajišťujete úschovu jízdních kol a cenností?
Odpověď:
Úschovu jízdních kol nezajišťujeme, veřejná prostranství před budovou jsou uzpůsobena pro odstavení jízdních kol, ale jejich ochranu nezabezpečujeme. Pro úschovu cenností je možné využít bezpečnostní schránky v šatnách (poplatek 10 Kč).

Dotaz: Potřeboval bych mít se synem šatní skříňku vedle sebe nebo alespoň poblíž, abych mu pomohl s oblékáním, je možné to domluvit?
Odpověď:
 Není třeba, každý zákazník si může svým čipem uzamknout kteroukoli aktuálně volnou skříňku.

Dotaz: Pořádáme plavecké závody, je možné pro nás zajistit ubytování a stravování?
Odpověď:
Ubytování ani stravování nezajišťujeme, po dohodě je však možné stravování dohodnout s provozovatelem restaurace v našem areálu.

Dotaz: Mohu přijít do krytého bazénu v pánských "plaveckých" šortkách?
Odpověď:
Vstup do krytých bazénů a na tobogán je v plavkách šortkového střihu zakázán.

Dotaz: Mohu si pronajmout část krytého bazénu?
Odpověď:
Ano, pronájem je potřeba s dostatečným předstihem alespoň 3 týdnů objednat u vedoucí PSO, email: srekova@aqua-olomouc.cz

Dotaz: Je možné před areálem parkovat?
Odpověď:
 Parkování je možné před bazénem na veřejném parkovišti.

Dotaz: Kdy otevíráte letní bazén?
Odpověď:
Letní areál je v provozu s ohledem na aktuální počasí od 1.6. do 31.8. (v případě pěkného počasí do cca. 15.9.). Bližší informace o otevření letního bazénu naleznete v sekci aktuality.

Dotaz: Jsou na bazénu nějaké zavírací dny?
Odpověď: Plavecký stadion Olomouc je provozován po celý rok s výjimkou Velikonočního pondělí, 24. a 25.12., 31.12. a 1.1.

Dotaz: Jsou stanoveny konkrétní časy pro skoky z prkna nebo věže?
Odpověď: V současné době skoky z věže nenabízíme, skokanská věž je mimo provoz.

Dotaz: Chystám se jít s dětmi na bazén a chci mít jistotu, že atrakce budou v provozu, jak se dozvím, že je např. dětský bazén nebo tobogán mimo provoz?
Odpověď:  O plánovaných odstávkách či opravách naše klienty vždy informujeme na našich stránkách v aktualitách. Neplánované odstávky mohou nastat v případě poruchy nebo např. nepříznivých povětrnostních či klimatických podmínek, kdy je z bezpečnostních důvodů atrakce odstavena (tobogán). Informace o odstavení atrakce nebo služby je pak na pokladně Plaveckého stadionu.